2015. január 22., csütörtök

Magyarország, Csővár, Barina horgásztó, SzG3


Csővár megtekintése után a hazafelé menő úton beugrottunk a Barina horgásztó mellé, még egy rövid sétára. Bár én magam egyáltalán nem horgászom, azt azért el kell ismernem, hogy horgásztó tekintetében kezdünk elég jól állni (gondolom én). Már sok helyen belebotlottam ilyen tavakba, itt is. Nekem igazából az tetszik, hogy bár ezek szinte majdnem mind mesterségesek, azért elég szépen belesimulnak a tájba, annak immár szerves részeként. Ez a horgásztó a Cserhát dombjai között fekszik. Mi télen voltunk itt, bár hó nem volt, de a tó már kezdett befagyni (időközben felmelegedett az idő, szerintem most teljesen jég nélküli lett a tó). Igen szép, napos időt fogtunk ki, a legszebb - inkább őszi - színekkel. Van itt büfé, szállás is (jó magyar szokás szerint a karácsonyi szünet alatt zárva, amikor viszonylag sokan tudnának ide jönni, persze elsősorban a horgászat miatt). Sokkal többet nem írnék, aki horgászik az különféle honlapokon konkrét információkhoz juthat, inkább csak egy kis kedvcsinálás és helyszín ajánlás.

Vissza a főoldalra (katalógus)

 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
 Csővár, a Barina horgásztó
Csővár, a Barina horgásztó

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése